張繼聰狂操兩年變大隻佬 不怕為谷肌肉「肥到無頸」

@ UPower

要開始不難,最難是堅持。

張繼聰昨日(8日)在社交網站發長文,並分享自己兩年前開始操練的照片,不知不覺間張繼聰已經與肌肉男劃成等號。原來一切故事源自拍電影,張繼聰說:「為咗一部好想拍嘅電影,同埋好想睇吓自己可唔可以進步,於是拜師學藝,跟師父開始這段兩年嘅旅程」。他又指健身沒有捷徑,只有不斷重複的練習,而且效果更不會在短時間內出現。

 
 
 
在 Instagram 查看這則貼文

張繼聰 Louis(@louischeung2013)分享的貼文 張貼

阿聰續指,兩年前開始操練時曾被人取笑「肥到無頸」:「依兩年,最多俾人問嘅就係你係咪冇做運動?點解你咁肥?陰公,其實我進行訓練嘅程度係從來未試過咁甘,有幾次係片場,仲比人笑我肥到冇頸」。雖然被人取笑,但他指完全沒有負面情緒,反而更心中暗喜,因為證明努力改變。

張繼聰Instagram圖片

不過,阿聰最後亦勸勉粉絲要相信自己:「如果你都係做緊自己想做嘅嘢,加油,如果有時覺得氣餒,唔緊要,深呼吸,然後再嚟過,Be the best version of yourself, you can do it.」

張繼聰Instagram圖片
張繼聰Instagram圖片

Facebook Conversations