我三個禮拜生酮飲食之旅

愚珈思想 @ UPower

我係一個170嘅肌肉型嘅女仔,大家都成日話好健康好fit,但其實自己都知脂肪比例都幾高,所以好想望落去再削啲鋼條啲。就係咁,從來無試過減肥的我決定試下生酮飲食(keto diet)。

咩係生酮飲食?

簡而言之,係一種低碳水化合物和高脂肪飲食,70%脂肪、25%蛋白質、5%低碳水化合物類,令我地嘅能量來源由平日從醣類攝取變成由脂肪攝取,從而燃燒脂肪,因此血酮濃度會提高。

第一個禮拜- trial and error

第一個禮拜嘅我好motivated,好快咁買左煙肉、牛油果、杏仁奶,因為佢地最易搵、最平。頭兩日,有少少餓咁,即刻無咗2公斤。(不過有研究就話頭一星期因為低碳,所以會脫好多水,就會輕啲)

屋企人一開頭係極度質疑哩件事,不過後尾佢地都嘗試支持我。但好搞笑嘅係,佢地整嘢食俾我嗰陣,無留意到食物真正嘅成份。例如,佢地係唔知道麥樂雞除左雞肉,仲有好多其他成份,好多碳水化合物㗎!仲有就係,雞胸係好健康,但因為佢脂肪含量太低,唔適合生酮飲食。

哩個禮拜簡直係同自己心理同埋屋企人嘅拉鋸戰!我成日都無乜精神,而且成日都燥燥哋。

最慘係!係嗰個星期六,去左一個船p,咁貪玩同天真嘅我就諗住食左carb blockers,飲啲酒食啲咖喱角會無事。第二日即刻重返1kg,勁大挫敗感!!!

第二個禮拜- Getting a hand of it

經過第一個禮拜嘅嘗試同教訓,我決定重整旗鼓,一係唔做,一做就應該做到最好!我download左計carbs嘅app,今次買定左成個星期嘅野食,確保係自己預備,唔會食到啲唔啱生酮嘅野食。今次啲食物多左:防彈咖啡、肉腸、核桃、羽衣甘藍。哩個星期就好堅定好平安咁渡過,輕左2kg。

屋企人都話我瘦左,我個饑餓感亦少左,但係就變左每晚都訓唔著。

另一個問題都衍生左:約唔到人食飯,來來去去都係食扒同炸雞,有時都幾唔好意思,同埋相對比較貴,搞到我有啲精神緊張,食咩之前都要查一查營養成份先。

第三個禮拜- it’s not you, it’s me

經過一翻深思熟慮,我覺得同keto係一種toxic relationship,佢係俾到某啲我想要嘅野我,但問題就係我唔開心。我參與唔到朋友嘅活動,成日好焦慮食得唔啱,又會炆炆地咁,所以決定只係keto最後一星期,嚟個last dance。

哩個星期都有試過整其他嘢食,用生菜包住:煙肉、莎樂美腸、火腿、煙肉、芝士,其實勁滿足勁好食,不過有啲貴。

就咁,我就輕多1kg,正式同keto分手。

總括嚟講

我最後係68.5-2+1-2= 65.5kg,輕左3kg,明顯瘦咗。其實你話我正式keto嘅話應該係得兩個星期,所以都算係咁啦?

keto都有好多好處嘅,根據網上 會減磅減體脂、精神好啲、對心血管方面好、又可以盡情食肥野:雞皮、鹹蛋黃炸魚皮,全部都係無任歡迎!

咁都有唔好處啦,其實網上都話應該要一至三星期先可以適應都keto,但我就停咗。我成日都好精神緊張、心情低落、打波嘅時候無乜力,但就無肚餓嘅,但好多想食嘅野都無得食咁。

我覺得我今次係預備得唔好嘅,無預計到出街食飯,屋企人食飯哩啲問題。所以,應該會有下次再挑戰嘅時候!不過最緊要,就係健康同開心,所以我依架都係投入返美食嘅懷抱先,遲啲再從長計議。

Tagged:

Facebook Conversations