【跑 · 動】橫渡日本320公里之旅 · 卷一

GGWP @ UPower

疫情反覆,不如就等我繼續用文字去帶大家眼睛去旅行啦!

話說兩年前我同幾位親密戰友一齊遠征法國參UTMB系列賽最具挑戰性嘅PTL 300KM超長途賽,後來因傷於100公里左右退出,心有不甘嘅我一直都好想完成一個300公里嘅旅程,彌補之前退賽嘅遺憾。有日放假百無聊賴之際,上咗Google去找尋300公里嘅道路,終於決定咗由日本嘅東岸東京築地市場起步,跑到西岸嘅新潟縣海旁。沿途完全由Google帶領(如果大家想知道詳細路線,只需喺Google Maps入面嘅起點輸入東京築地市場,終點輸入新潟水族館,成條320公里嘅路線就出晒嚟),相信亦都冇人試過咁樣跑法。搞掂條路之後就嗱嗱聲book埋機票,於三月尾日本天氣比較涼爽之際出發!

計過條數,320公里嘅旅程,點都冇可能一次過跑晒,既然係一個自我放空嘅旅程,咁不如每日跑50-60公里,七日內完成(中間有個rest day浸下溫泉),有挑戰性之餘又可以全心感受呢個放空之旅。成個旅程只係背負一個5L跑袋,入面只係裝住一套替換衫褲,自拍棍,叉電器,同埋少少藥物必須品等等。至於酒店方面,因為成條路未跑過,亦都唔知天氣腳程等等,所以除咗第一晚嘅酒店book左之外,其他就見步行步有酒店就瞓好啲冇酒店就瞓火車站。

機票方面,因為貪平,所以買廉航red eye flight半夜出發凌晨到達,摸黑去築地市場食個早餐就即刻起步啱啱好。咁當然要經歷一個通宵跟住即刻跑好似好辛苦咁,不過玩慣長途山賽嘅朋友都知,一個通宵之後再跑步其實係常態,有得喺飛機上面眠一眠已經係恩賜。

降落後,一個箭步離開機艙,夜半嘅羽田機場人唔多,好快過埋海關又冇行李拎,從來未試過由飛機到離開禁區閘口15分鐘搞掂!搭頭班JR去到築地市場啱啱天光。滿心歡喜諗住去場外巿場睇拍賣,點知原來是日休息.......唯有周圍行吓睇下有冇野食,不過原來築地都有好幾間通宵營業嘅壽司壽司店,入面有啲西裝骨骨不過爛醉如泥嘅打工仔(我估係),睇嚟係飲完通宵之後直接返工,有人話日本繁榮背後其實好悲情,想感受下嘅朋友們記得下次去築地市場早少少,你可以見到一鱗半爪。

食完就把握時間去到海旁,影張起步照就開始七日嘅旅程啦!跑步12年,大大小小都跑過過百場比賽,無論個比賽幾細都起碼有幾十人一齊起步,今次自己一個人,感覺放空又平靜,自己響心入面倒數,三二一就出發,千里之行,始於足下!

待續.........

Tagged:

Facebook Conversations