【跑 · 動】一齊跑下,動下

Norman @ UPower

分享運動點滴,一齊跑動起來!

大家好,我係Norman,社創項目Run For Good嘅創辦人,感謝邀請,小弟將會響度不定期分享一下作為運動人/活動搞手嘅點點滴滴!個blog叫「跑·動」,原因係:

- 我鍾意跑

- 我鐘意唔同形式嘅運動

- 我深信,只要你肯郁,你會令身邊嘅人一齊動起來

所以,希望透過我嘅小小分享,令大家一齊跑下,動下。

從中學開始,我跟其他青春期的叛逆男生一樣,到處找尋方法發洩過盛的精力,當其他男生絞盡腦汁去令對面的女孩看過來,鵪鶉的我則選擇了較受女生歡迎的球類運動 -- 排球。原因除了可以讓鵪鶉和鳳凰有一刹那的親近外,更因為小弟喜歡競賽。那種不服輸再練習再挑戰終於贏的過程真的很迷人。

 

我很幸運,於中五已經加入甲一球隊寧逸,更於後期勇奪全港錦標賽季軍,作為整個甲一平均身高最矮的一隊(當時冠軍南華正選最矮的球員已比我們整隊都要高!),都算有所交代。

當時最討厭跑步的我,每每在體能環節「渣流灘」,估唔到往後竟然和跑步結上不解緣。更加意想不到嘅係,由一開始10K都抽筋嘅我,竟然一跑十二年,更加有機會踏足UTMB及PTL等世界級賽事,以及自虐地自砌320KM由東到西橫渡日本。最後仲因為跑步建立社創項目「Run For Good」。所以,運動,除咗帶來健康,其實仲令人生更加豐富。

下次開始,我會同大家分享我呢個跑得慢唔夠快冇速度嘅跑手,點樣跌跌撞撞負負碌碌咁參與唔同嘅跑步或者其他嘅體育比賽,希望可以令大家跑 · 動起來!下次見!

【作者簡介】

Norman

Run For Good 創辦人,退役運動員,前外展教練,現在是跑得慢唔夠快冇速度的跑手一名。

Tagged:

Facebook Conversations