【亞運】香港隊殺入女子4×100米接力決賽 陳佩琦:本身都覺得可以跑到45秒

彭淬祺 @ UPower

恭喜女子接力隊!

陳佩琦喜見接力隊殺入決賽。 本網記者攝

【UPower雅加達直擊】雅加達巨港亞運女子4x100米接力賽,林安琪、梁筠宜、潘幸慧、陳佩琦在初賽跑出45秒53殺入決賽,原來幾位師妹搏到盡是想為了最後一次參加亞運的林安琪送上禮物,最終如願以償。

學界女飛人陳佩琦初次跑亞運,她說一切驚喜又開心:「本身都覺得可以跑到45,這個組合最近跑過46、47,做到想做的小目標,那一刻真的很開心。興奮?因為完成一個小目標,完成到真係好開心。入到決賽,當然想刷新香港紀錄,名次已是其次。雖然第8入決賽,但多了一個機會去搏已經是很好。」

本網記者攝
本網記者攝
佩琦與潘幸慧興奮慶祝。 本網記者攝
本網記者攝
本網記者攝

另一跑手梁筠宜指,入到決賽大家都好興奮:「見到時間那一下好激動,因為我地夾棒夾咗4個月左右,亞運前跑過三場比賽,一直都上唔到45 所以今次出到個成績真係好激動,大家都眼濕濕。第一個目標係入決賽,而第二個目標都係想破香港紀錄,今日都好近,差0.03。我們都想完成師姐林安琪的心願,這次係佢可能係最後一屆亞運,希望幫佢圓夢。」這場女子4x100米決賽,將在香港時間周四(8月30日)晚上7時45分上演。

Upower會為大家在印尼直擊中國隊及香港隊的最新戰情、亞運會花絮。

請留意Upower亞運會專版:https://www.upower.com.hk/article/league/asiangame_2018

Facebook Conversations