前香港足球隊隊長陳偉豪撰文 勉勵同行珍惜眼前事

GGWP @ UPower

陳偉豪現時效力香港飛馬。

陳偉豪曾是南華隊長。 資料圖片

香港超級足球聯賽因為疫情停擺,是否可以在4月13日之後重開是未知之數。37歲的香港隊前隊長兼一代中堅陳偉豪在周四(4月2日)撰文,勉勵同行珍惜眼前事,無論順境逆境都要保持危機感。

疫情之下,香港各行各業都受到影響,最新消息是香港洲際酒店4月19日之後暫停翻新,遣散員工之後再按年資賠償。然後酒店將裝修30個月,於2022年重新開業。

陳偉豪2017年退出國際賽舞台,足總借一場國際友誼賽向他致敬。 足總圖片
Upower資料圖片

本地球圈同樣受到極大衝擊,曾經效力流浪、南華、夢想FC的香港一代中堅陳偉豪撰文,形容今次經歷是極難遇見:「我球員生涯晚年都算過得精彩,南華會自降,夢想又自降,到今個球季又可能延遲或腰斬,想安安穩穩過晚年都咁難。不過向好方面諗,就係因為香港球圈經常出現很多不確定性,所以每次我能夠再次著起件波衫行出球場比賽,我都會更加珍惜。」

在回顧自己的足球生涯之餘,偉豪也勉勵同行,要珍惜每一次出場機會:「今次呢個疫情對球圈嘅影響前所未見,比03年沙士更嚴重,或者又會再出現一次冰河時期都未定,所以希望經過今次之後,我哋香港球員無時無刻都要有危機感,唔好認為球市會一直向好而覺得所有嘢都係理所當然。珍惜現在球會俾你嘅機會,珍惜大家有波踢嘅日子。」

資料圖片

Facebook Conversations