我為貓狂? 歐鎧淳陪主子Romi一起做瑜伽

@ UPower

點先係Good Morning?在家和愛貓一起做早晨瑜伽就是了。

歐鎧淳Instagram圖片

28歲的香港隊泳手、已經拿到東京奧運資格的歐鎧淳在疫情期間也沒有偷懶,在家中勤力地做早晨瑜伽,更加和愛貓Romi一起上鏡,畫面非常有趣。

即使是居家防疫,歐鎧淳一樣係勤力寶寶,一早起身便做早晨瑜伽,享受Good Morning的滋味。陪佢做瑜伽仲有周身肉的愛貓Romi,小貓花紋好特別,好趣緻。

Romi真係好得意呀。歐鎧淳Instagram圖片

Romi好乖,坐定定在瑜伽墊上,貓奴淳淳唔敢打擾主子,唯有就晒佢,一張墊兩份用。大家和平共處,畫面溫馨充滿愛意。

歐鎧淳Instagram圖片
歐鎧淳做瑜伽時都試過拍片俾愛貓Romi遮鏡頭。 歐鎧淳Instagram圖片

其實Romi一向好鍾意陪貓奴淳淳做瑜伽,之前淳淳都放過佢做瑜伽時Romi遮住鏡頭的搞笑片上IG,一貫「無你咁好氣,遮你咪遮你」的態度,好鬼得意。想生活多一點趣味,可能好似淳淳咁養貓,自然會有好多爆笑畫面出現啦。

Tagged:

Facebook Conversations